Trivselvikt?

Hey tunnisar!
 
Jag sitter och funderar på det här med så kallad trivselvikt??.
 -Tidigare när jag försökt att gå ner i vikt har det vart svårt att komma ifrån där jag ligger nu ingefär, strax under 54...
 
Jag vet inte vad som krävs riktigt då för att boosta på kroppen så att den går ner mer.
Vad man ska ändra på...
Jag vet att jag inte tränar nåt speciellt just nu.
så det är nog det jag måste köra mer på för tillfället.
Inte gymma hårt kanske men ställa mig på crosstrainern och mosa plus lite andra övningar.
Ja, det tror jag.
Måndag och tisdag hinner jag till gymmet, då ska jag dit och förbränna tänkte jag!
 
Då ska jag hälla i mig massa kaffe och vettig näring innan så jag kan stå där så länge jag pallar med.
Känns bra!
Nu innan måndag ska jag fotsätta äta min sallad, varma kopp och eventuellt en frukt under lörd och sönd natt som jag jobbar.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0