Tung o fet

Hey alla slimmy folks!
 
jahaa och nej maten är fortfarande kass medans jag e här. 
Har dessutom hetsat glass o godis natten som var, min mage vart minst sagt uppsvälld. 
 
Och så har vi ätit korv med bröd till lunch och panerad fisk o potatis Samt diverse såser Till middag.
 
Längtar till min egen kyl nu, hahahehe.... Den står nämligen rätt tom när jag kommer hem. 
Och kommer bara inhandla lite smått till den när jag kommer hem. :)... "Dessvärre" så kommer min pojkvän till mig redan på torsdag , vad fan liksom får jag aldrig banta ifred. Samt påskmiddag samma dag med släkt. Jäkla skit . ;)...
 
så jag antar att jag får ta tag i vikte ordentligt nästa gång  på måndag Nästa vecka, men jag ska äta betydligt mindre nu än de jag ätit nu under dessa dagar. Jäkla tjockis jag alltså!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den :-( hur mår du??? Dessvärre taaaack känner mig utnytjad......

2014-08-09 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0