25 maj

todeloooo!
 
Sool, yeeey! Vart ute o myst med lite kompisar samt vart på en marknad osv.
får se om de blir lite partey ikv!
 
o kompis i går då hen tog på mina axlar:
-ooo fan va smal du e här.
Jag:
-eee, jag står på nåt konstigt vis bara o e spänd
 
*fnissar lite*
alltid lika kul att få höra nåt om smalhet.
:P
 
äter lättfil med lite fiberflingor just nu men snart ska ja nog fixa mig lite.
vill att det skall vara min enda kost idag förutom ev sprit.vart för mkt kcal igår.
 
puss!!
 
fina
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Inte sett något meddelande, säkert att du skrev till rätt? <3

2013-05-25 @ 18:24:54
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0