bild på mig, från födelsedag.

hejsan.
 
e lite depp.
ja sitter o kollar bilder på min kropp.
o kollar i spegeln osv.
svullen o tjock. eller så kallar normal kanske??. MEN ja tycker inte om ordet normaaaaaal!
 
o om ett par timmar ska ja till min vackra pojke. o ja e fet. :(...
han tycker inte om då ja pratar om att banta osv.
så de e mest av den anledningen ja skriver denna blogg.
så att han inte ska behöva höra mitt tråkiga snack fööör mycket.
så jag beöver ventilera mig med att skriva, till er, som tycker att de e liiite skojigare kanske ;)
 
nåja , en bild från min födelsedagfest. Ni ser ju vart det skall bort.
kaaaapa fett, vill...
 
satte i lite av mina clips som e rosa :)
 

Kommentarer
Postat av: siri

din kropp är ju to die för! :-)

kram

2013-05-06 @ 10:49:14
URL: http://siridesire.blogg.se
Postat av: c

så så fin!

Svar: Oh nej men tack <3
M

2013-05-08 @ 07:36:56
URL: http://femtiokilogram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0