I´m home

todelo era smala fjädrar!
 
Mina dar med killen har vart supermys o bra!
 
MEN de e ju maten o träning som gått åt skogen dårååååå. Mår illa av mitt feta jag. Det sista ja åt var mitt i natten, massa pasta (mm)!
 
O pasta e bland de fetaste man kan stoppa i sin mun enligt mig, iaf i den mängden o såååå onödigt. :´(
Fattar inte varför ja måste.
 
Men e iaf hemma nu o inte ätit sedan dess. altså fasta i ca 16 tim just nu.. o ja vet inte om ja vill äta på ett tag heller...
 
Nu, dricka upp min pepsi max o se sur ut. ;/
 
puss på er!!
 
Pure beauty ♥
 
.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: siri

Sv: Ja det är skönt att det händer nått, behövs för att hålla motivationen uppe. Jag stod ju nästan helt stilla i vikt i typ 10 dagar trots att jag skötte mig, så jävla frustrerande!

jag bor i köping:)

2013-05-17 @ 09:52:44
URL: http://siridesire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0