kladd

 
Fan, fan o fan?
 
Åt imorse en OK frukost som ja hade tänkt att klara mig på hela dan.
Bestående av fibergröt o ägg.
 
äcklit nog så vart ja bjuden på grillning, nåja, kör på då var tanken.
Tog med mig 2 cornfileér o åt det med lite lagom tillbehör.
mmm bra, de e OK, mm....
 
MEN dåååå efter maten kommer kompis o drar upp en stor kladdkakebit med glass i mitt knä som var i ordningjord o allt redan.
Va fan ska man göra i sådana situationer liksom?
Fucking heeeelllllll!!!! Förstörde hela min dag.
Bara hon iaf kunde frågat innan så kunde ja kommit på nåt lite snabbt, men nej. :(
*me so sad*
 
Nu blir min tänkta vägning upskjuten iiiigen.
bajs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0