Natt träning

Tjenixen söta smala ni!
 
-Var nyss ut på en nattrunda, jag o en till person.
 
Vi sprang från min lägenhet o vidare runt på en runda som ja tidigare aaaldrig orkat springa förut på 6,2 km ute.
det e en seg runda med lite backar osv.
har kört PW åså i den bara förut.
Vi spurtade också 2 av backarna så de var bra (för att vara mig).
 
O ja, vet att många av er troligen kutar 1 mil typ varje dag, men jag e inte riktigt en springare med min rökhals. haahaaa :P...
om ja ska ta mig runt 1 mil så funkar PW o småjogg bra dock, det pallar halsen :)
 
men iaf, minus 588 kcal inatt.
Satte dock på pulsklockan lite innan vi drog ut.
 
Nu e ja nyduschad, ansiktsmasken med rabarber/lingon e på samt slängt i en hårinpackning.
Skönt!
 
PS: fått en present idag. En liten bok med recept med BARA NUTELLA!?
Dom vet att ja tycker om Nutella o ville vara söta.
Men vad faaaan liksom. haahaa...ha.
Funderar på att baka nåt ur den o stoppa i deras munnar ist! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Siri

Vilken myskväll du hade! & va duktig du. Är med klottren.. Nästa gång går det ännu bättre ska du se :)

2013-05-23 @ 06:04:50
URL: http://siridesire.blogg.se
Postat av: Natasha

gud vad du är sjukt duktig verkligen beundrar dig <3 strykekramr

2013-05-23 @ 12:57:45
URL: http://natashasdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0