Still fat

Hej.
 
Mat i dag : tom yum goong soppa med ris. *stava* ... Starkt som fan hoppas magen vill bajsa ut allt. Åt mycket.
 
Motion: PW blandat med jogg typ 20-30 min ... Räknar med ca 260-320 kcal där. Min pulsklocka laggade efter 5 min.
 
Nu ska jag kolla tjockis program/smal documentarys, . . Verkar som de e usovisiongrejs på tv också, får stå på medan jag surfar, men gillar inte det där så mkt eg. Men men finns inte mkt att göra denna tid på en tis kväll, Hoppas ni andra e smala o fina iaf medan jag sitter o växer.

Kommentarer
Postat av: Siri

Sv: men va gullig du är som tänkte på mig:) jag mår bra, det var inget allvarligt dem är bara väldigt noga och det var några värden som gått upp som dem ville ha koll på bara. Törs du säga var i Västmanland du bor? Om du är 25 år så borde du vara född 88a alltså? Hur går det hos pojkvännen?
Kram

2013-05-16 @ 12:47:35
URL: http://siridesire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0