7 november mat o träning

Hejsan alla mumintroll!
 
wiiii idag gick jag o tränade, inte gjort det på flera dagar så det känns bra i skallen nu efterråt. :)... Känner mig dock svullen av allt vatten, men men. 
 
Träningen:
  • Prom dit
  • crosstrainer 1 timme
  • styrka 20 min
  • bandet 5 min springa
  • prom hem
  • lång skön stretch plus några till övningar hemma
detta vart minus 980 kalorier allt som allt :) 
 
maten hittills:
  • Min soppa ggr 2 små port, 50 kalorier
  • 2 hård bröd 70 kalorier
  • 2 ägg 160 kalorier ca?
  • en skinkbit på mackorna samt några skivor tomat, gurka och paprika och en halv tsk kaviar typ. Vet inte kalorierna på detta riktigt dock. 
Övrigt: the', vatten, powerking sugarfree. 
 
Sen kanske lite lättfil eller nåt sådant enkelt, helst inte.
 
puss!
 
Fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0