Dagens mat

Hejsan alla rulltårtor
 
I dag ställde jag mig för att koka soppa. Som dessutom gav ca 25 kalorier per portion. Dock så gjorde den mig inte så mätt så nästa gång gör jag nog den med mera vatten o kryddor samt lite mer matig på nåt vis med tex mer grönsaker o nåt protein. 
 
I soppan hade jag till 4-5 små port: 1 mindre squash, typ 1-2 dl kackad purjo, 2 små vitlöksklyftor, färska örter basilika o timjan, 1 liten röd chili. Plus lite örtkrydda o 2 buljongtärningar. Sen lite mixer på det.
 
Todays: 
en port soppa 25 kcal ca
1 hårt bröd med lite grönsaker till
ett äpple o ett par bitar mango
 
lite senare tar jag nog nån skål lättfil o flingor typ. 
 
Puss
 
Peppar med en utav mina favoritbilder :)
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

broccoli och spenat är APgott i soppa!!

Svar: Jaa nam nam
Sceletorya

2013-11-06 @ 22:35:32
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0