Halllooojjj

Hejsan alla söta nyckelpigor.
 
jag äter som en stor flodelefant just nu. Skräpmat o stora portioner. Eller nej inte hela tiden men ofta. Samt att jag har fel dos av min medicin som gör att min kropp får långsammare förbränning bland annat. Jag sa dock till doktorn att Ajax inte pallar höja dosen just nu för sist jag hade högre så var det dödsångest o hjärtklappning varje sekund för kroppen jobbade för snabbt jag vart knäpp. 
Så får ligga på denna dos i ett par månader pom jag inte blir för låg så får jag se till att inte äta så jävla mycket för då blir det upp massa i vikt o det går fort.
 
nåja, fest i helgen med massa goda burgare, pizza, drinkar, cider o allt sånt skit. Men även massa kom dans o folk Samt kärlek från pojk. 
 
Nu chilla lite och imorrn blir det jobbkväll.
 
måste snart skriva en mat o träningslista igen, inte bra det här.
 
puss!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin. kom ihåg det.

Svar: Tack så mycket fina du. Kram!!
Sceletorya

2013-11-25 @ 20:17:14
URL: http://pappersflyygplan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0