Har jag gett upp!?

Hejsaaaan.
 
Känns ibland som att min hjärna bara ger upp. Spec med maten. Idag har jag tex ätit falukorv o stuvade makaroner, stor portion, o det blir man ju inte direkt smal av. Iaf inte mängden. Samt ett mjukt bröd med ost.
 
Jag ångrar mig aaaalltid efter jag ätit massa, men ändå gör jag det. Varför?
 
Träningen går iaf ok då jag väl e där tycker jag. Men det är maten som måste bättras Allra mest. Borde ju inte vara så jävla svårt. Kass e jag, kass! Tror det får bli en bra träningsvecka resten av veckan nu, mår bra av det.
 
funderar på att även sätta mig ner o skriva en bra inköpslista. Har jag bättre mat att välja på så borde det går bättre, det ska gå bättre. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

tror du kanske inte att du är på ett stadie där din kropp är nöjd med vikten? <3

Svar: Hmm. Kanske e så. El så e jag bara ofokuserad o depp: / pyss
Sceletorya

2013-11-12 @ 08:06:42
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Siri

Jag håller till i staden där du var på loppis i sommar? Kommer du ihåg? :-)

Svar: Jaa ok I see: ) saknar i inlägg: D. Hur mår du?
Sceletorya

2013-11-12 @ 08:57:09
URL: http://Siridesire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0