Natt knubbis

Tjuuuuuuu
 
åt mer lasagnee nu i natt. Jajjaaaaaaaa inte konstigt jag inte vågar väga mig. Om ni vill bli inspirerade till viktnedgång så byt blogg direkt, haha fyfan. Just ja, åt kexchoklad också. . .
 
Men ok en normal person äter väl typ 5-6 små mål per dag o tränar lite lagomt. O jag har ätit 2 mål mat så borde kanske inte vara så pjåkigt men jag får sån ånger efterråt. O jag tror mina portioner e för stora. Att man aldrig lär sig. Men jag tror att när jag börjar må bättre i mig själv o inte vara en sån orolig själ hela jävla tiden så kommer jag bli nyttig automatiskt, mår man som en skit så äter man troligen som en. Eller inte alls. Jag mår bra med min kille åså, men det är min hjärna det e fel på bara, skulle behöva massa lugnande o morfin typ Varje dag. Tror de e därför jag e så förtjust i socker, de gör mig glad i några sekunder.
 
jag har suttit o velat om jag ska dricka lite glögg el duscha el städa el ta en PW. Kanske allt. Dammsuga kan jag dock inte göra 4 på morgonen. El? Men plocka o putsa lite. Jag blir faktiskt rätt lugn av att städa. Eller att göra nåt i över huvud taget. Så då slipper man tänka på dumheter. 
 
puss på er 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Jag tror på dig <3

Svar: Tack. De e skönt då jag sj inte gör. <3
Sceletorya

2013-11-28 @ 07:58:24
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0