Uuu

Hej tussar
 
Min dator e i princip sönder tror jag så lånar en padda lite från killen.
 
Idag har jag ätit: En banan Ett hårt bröd med ost En stor port panerad fisk, potatis o sås.
 
Jobbat sönder skallen har jag också gjort, jag menar inte jobbat så mycket, utan det var bara kaos där helt enkelt. Blir stress imorrrn med.
 
Väntar också samtal från ett jobb, men det var andra folk med erfarenhet som sökt också så det blir nog inte nåt av det. Kom dock in på en skola det var svårt att komma in på, men de hörde ju av sig så jäkla sent så har typ hunnit ändra mig. Får se..... Träna har jag inte gjort nåt alls. Har inte hunnit samt nån dag jag var ledig så var jag för trött helt enkelt. Känner hur jag sväller. Ojojoj. . .
puss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0