3 ooooktobeer, jao.

tjooooooooooo!
 
Jobbade kv igår, sedan vaken på natten o sov en del på dan.
Då ja vaknade så knatade ja till ett shoppingställe jag bor 10 min prom ifrån.
Så det vart 5 toppar, 2 kjolar, 1 byxa samt 1 vinterjacka. plus lite halsband. En med en söt fjäder tex.
 
var lite besviken på två av de dyra topparna, det var nåt fel på dem så de gör ont, ska försöka fixa det.
 
Idag vart maten: falukorv med mos o tillbehör- typ den läskigaste husmanskosten ju. Åt mycket av det.
 
är inne i detta med att inte äta på flera timmar o sedan vräka i mig, tröttsamt men det e svårt att bryta tycker jag.
hoppas innerligt att det går bra att ändra det då jag får mitt gymkort. mer rutiner o kontinuerligt med mat.
 
Nu funderar ja på en nattPW.
 
Puss!
 
.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0