a lots of food

Heyy alla söta ! Igår (fredag) vart det mycket skräp o mat. Men jag tillät mig själv, en del av det iaf. Efter gymmet så vart det storfrukost bestående av 3 hårda bröd, makrill, ost o 2 ägg. Middagen 11 tim senare vart 11 Bitar sushi, så jävla gott altså, funderar på att fixa hemma nån dag, gjort fötut o det e kul: ). Sen vart det rätt många bitar av godis, en del natchochips med dip o nån kaka? ( här var jag packad)...o så drack jag cider o skumpa. Så kalorierna rusade iväg! O jag skuttade runt som en dåre (så brände förvisso lite), men huvudsaken är att jag hade trevligt . Spydde nån stans efter snacket men fick bara upp nåra godisar typ, vilket jag var förbannad över, men nu ska jag inte vara kräkföreståndare, not good. O killen började fråga om det, om jag kräks efter fler middagar osv, nej, sa jag. O det är oftast sant. Sedan i början av dagen sa han att jag ser mer fit ut nu, men det sa han för att jag börjat träna o vill vara snäll förmodar jag. För det e omöjligt. Puss på er! Förresten ligger superbakis med ont i huvet så här 4:38 på lördan o vet inte vad jag ska ta mig till.

Kommentarer
Postat av: Luna

Resorb är jättebra mot bakfylla! :)

Svar: hade inte det hemma, brukar ha det ;/... börjar vakna till lite nu. haha
M

2013-10-12 @ 12:26:27
URL: http://ohluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0