candyyyyyy

ok, åt godis nyss. Fantastisk ja e .
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Siri

Sv: jag vet inte varför det inte kom något. Jag får aldrig något när jag fått svar, var finns den inställningen?
Ja, det stämmer att den övningen är sjukt bra. Skulle behöva ha en sån hemma! Trivs du med det nya gymmet?

Ja tyvärr är jag en soclertorsk jag med. Har nog ätit sätt nästan varje dag även fast jag bantat. Får ta ? Bli hårdare. Nästa stegr att lägga in träning igen (jävla förkylning att ta tid)

En plankan utmaning, skulle du vilja vara med på det?

2013-10-08 @ 09:08:45
Postat av: holes

det är okej att äta godis ibland! nya tag bara!
& ja, träningen gick kanon! :)

Svar: a men e såå sockerberoende så det e inte så bra ;)..o vad bra :)
krams
M

2013-10-10 @ 17:31:52
URL: http://holes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0