dagens träning o mat

todeloo
  • promenix till gymmet
  • 40 min crosstrainer i skönt tempo, 315 kalorier
  • ca 25 min styrka - armar, lite ben, rygg o mage
  • 10 min på bandet, intervaller, men mest så sprang/joggade jag, 99 kalorier
  • promenad tillbaka
  • tretch hemma
Efter gymmet knatade ja in på affärn o köpte lite saker som frukt o keso mm.
 
Sedan vart det skönaste duschen.
 
Maten:
  • 1 port fibergröt, lite lättmjölk, 2 tsk låg kcal äppelmos o kanel
  • proteindrink
  • en dessertskål med Mini Keso, 1 tsk låg kcal äppelmos o kanel
 
sedan blir det snart middag med killen bestående av en gryta med massa kött o grönt i. med lite ris/potatis till.
samt att jag fixar lite sallad till det tror jag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0