jobbig jobbdag

hejsan.
 
var jobbig på extrajobbet idag. Valde att inte äta på typ 20 tim el nåt o det brukar gå fint, men inte nu, var så kass idag. knepig i skallen o mådde inte bra alls.
 
Nåja, ätit nyss iaf, god viltgryta som killen fixat, med nåt special ris typ tror ja. samt hårt tunnbröd med smör/ost o julmust till. Orkade inte bry mig om sockret, min skalle behövde det idag.
 
imorgon blir det en intervju, det blir spännande, eftersom att det inte e nåt jag har arbetat med förut o de ändock ville att ja skulle komma. Undra varför, de kanske tror att de kan ge mig en bajslön då ;P... nej, får höra imorgon hur intressant det verkar vara. :) .
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0