Nattmat

tju
 
stoppade nyss i mig lite prylar, hårt bröd, en lingongrova, en riskaka med ost, smör, makrill, samt en muffin.
Skäms som fan.
men visserligen hade jag bara ätit frukost samt lunch igår så, detta vart väl min middag o mellisar. buuuu :/.
 
Funderar på att knata o sola idag, e dock rädd för de solariet som vi har nära. (klaustrofobi). Kan kolla om killen kanske vill med o vakta dörr...
 
mmm fortfarande hungrig. Min magsäck måste vara lika stor som en basketboll.
 
;*
 
hejsan. äldre bild på mig, kul utan ansikte. haha.
 
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Har du sillisar???

Svar: nej, kan vart en pushup dock men minns inte det. :)
Sceletorya

2013-10-24 @ 10:50:48
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Daniella 🌙

de är puurrrfectiallafall hahaha (a)

Svar: Mihöhihi; ))
Sceletorya

2013-10-24 @ 16:09:52
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0