Nattsysslor

Tjululu!
 
Var nyligen ut på en PW med vovvarna på 25 minuter. gick min lilla runda som jag kan gå på natten där det e upplyst med lampor. Efter det vart det 60 situps samt en del armhävningar, plankan o lite annat.
 
Nu sitter jag med färg i håret som ja skrev att ja skulle sist. Lalalalala :)
 
Känns bra att jag iaf gick bort en tugga av kexchokladen som jag åt tidigare ;) haaaha
 
puss fina ni!
 
 
wow vilken fin mage! :) Perfection.
 
Också mkt fin! om jag lyckas gå ner massa o skaffa lite muskler som denna tjej så ska ja köpa massa fina undisar o våga visa mig mer för min kille. :) Eller det gör jag redan men e lite skygg o gömmer mig ibland. skulle vara såå skönt att bara känna mig så vacker!
o jo ja har massa lådor undisar men vill köpa nya efter viktnedgång ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0