Ni kan ju gissa!!

 
hej på er.
 
Ja, som sagt så vart det en rejäl festhelg med kompisarna, jojojoj. Men kul var det! ..
 
DOCK så vet ni ju hur kass jag e.
Det vart massa sprit, maten på lördan var 2 st sojafileér, klyftpotatis, sås. maten idag var lammbitar o pommesfrites å sås, sallad o soppa.
Sedan lite pyttipanna också.
samt en del snacks utdelat under helgen. :OOO
 
O nu e jag deppig. Kommer tillbaka hem till killen å sett fram emot att kramas o mysa.
Jag säger nåt som tydligen inte uppskattades åså var vi tysta hela kvällen. Får ont i magen o blir så ledsen... ;_;
 
samt att jag e tjock.
 
Funderar på fasta massa timmar. Min kropp skulle tycka om det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0