orka

hejsan.
 
jag orkar inte mig i samband med mat just nu. Speciellt då jag vet att jag inte kan träna typ nåt denna vecka, eller inte så som jag vill iaf, på mitt vis.
Då blir jag istället less och äter, ni vet "skit samma" attityden.
Den mest kassa attityden någonsin ju.
 
Samt min oro i kroppen som ständigt gnager gör inte saken bättre.
Mat gör mig lugn för en stund, samt träning och att sminka mig.
Men om jag jobbar så blir det inte träning och att sminka sig så mkt.
Då finns maten kvar.
 
Kanske borde jag börja pyssla mer igen, men motivationen till det mesta just nu = NOLL.
Samt att pyssla blir man inte smal av. Men dock så kan de ta bort tankarna från mat o en del annat för en stund kanske.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0