Todays workout!

Todeloo alla sötebarn! :)
 
Idag var jag på gymmet igen kl 16:40-17:40.
Det såg ut som så:
 
♥ Promenix dit 
♥ 30 minuter crosstrainer, level 4
♥ 20 min styrka, lite blandat
♥ 10 min på bandet, intervaller
♥ promenera tillbaka
♥ tretchen vart hemma

- hur gick det för mig?
 
Styrkan: Skulle gjort lite mer styrka, men det kändes som att vissa personer kikade på mig, som att jag var ny o gjorde fel eller så? Så det vart inte riktigt så ordentligt som jag ville.
Nästa pass skall jag försöka ignorera folket. Vill fixa fler övningar o bättre utförande.
Konditionen: är nöjd med den, det var lagom för mig. Men kondition är alltid nåt som ja skulle önskar att jag orkade massa fera timmar i sträck, men så skall ja inte tänka nu.
 
Övrigt: känner mig svag i musklerna samt flåset e kasst. O det vill jag bättra på. :)
 
Dagens mat: Jag o killen delade på en thailåda med ris. Samt att vi inte åt upp den så det var nog inte en halv jag ätit. Kanske blir nåt litet mer senare. Typ en apelsin eller nåt.
 
kram! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0