workworkouut

Tjenare små lusar!
 
Eftersom att inte tiden finns denna vecka för att träna så mkt som ja ville (jobb o åka bort), så knatade jag till gymmet för andra gången idag. Var ju där 5 imorse samt nu ikväll vid 18 tiden.
 
Som så såg passet ut:
  • Rask promenad dit
  • Crosstrainer 60 minuter
  • styrka 15 minuter
  • prom tillbaka
  • stretch hemma
Detta resulterade i 762 kalorier minus.
 
Frukosten skrev jag tidigare.
men efter gymmet åt jag:
  • 2 st cornbitar med stor sallad till, samt nån sås jag knåpade ihop på bla röd curry. Sedan lite dressing till.
  • Senare blir det kanske nån riskaka/frukt typ.
skall visa mig i bikini på lördag för massa folk, vill inte................ fyfan. Det e OK på bloggen å se min egen kropp o visa anonymt, men bland personer som ser mig irl? nej fy.
Min kropp känns som ASfet just nu... uppsvälld.
O jo, mens har ja iofs, men vad fan. Känns som jag bubblar fram på en vatten o fett kropp.
 
.
.
 
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Elly

Åh drömkropp <3

Svar: jaaa <3
Sceletorya

2013-10-25 @ 11:36:32
URL: http://sedatives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0