26 september, mat.

tjo.
 
todays food:
  • 2,5 dl kalorisnål aprikoskräm med 0,5 dl lättmjölk ~ 90 kcal ( ps: den e ganska god)
  • 1 grönt äpple ~60 kcal
  • 1 port sockerfri välling med liiite smör i samt kanel ~200
  • 2 hårda bröd med lite smör, gurka o tomat ~80 kcal
  • Massor med vatten o citron! (kissat sönder mig)
 
Summa ca 430 kalorier.
Osäker på smöret men drog på lite extra kcal. kan vara lite till kanske...
samt druckit kaffe med mjölk, så kanske blir 460 el nåt då.
 
tatt en kort promenix förut o blir en tur inatt också med vovvarna.
 
kommer bli lite hungrig senare också men då blir det en till frukt isådanafall.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hej fin blogg! Men jag måste säga att du äter och tränar helt fel lilla vän! Du äter alldeles för lite vilket resulterar i att du "fuskar" väldigt ofta. 460 kalorier per dag är väldigt väldigt för lite. Man ska aldrig banta, bantning är inte en långsiktigt, oftas ger det därför motsatt effekt! Man ska leva sunt helt enkelt. Ät cirka 1500 kalorier per dag och träna mer kondition, du ska svettas! 1500 kalorier per dag ger dig ett underskott på 500 kalorier när man ska/brukar äta runt 2000. Plus sen att du tränar! Man ska gå ner långsamt. Hoppas du förstår att jag bryr mig och blev lite orolig för dig då du klanka ner på dig själv för mycket och faktiskt tänker helt fel gällande kost och träning! Kram

Svar: Tack för din omtänksamma kommentar. Och jag kan inte annat än att hålla med dig. Jag gick ner förut i vikt på det sättet du förklarar o det är hälsosamt o bra. Jag har doch fastnat i denna konstiga cirkel o älskar att fasta massa timmar men blir sedan ledsen då jag äter massa på natten. Jag ska försöka att komma in i den rutin du säger då jag skaffat gymkort. Kram!
M

2013-10-01 @ 08:54:02
URL: http://removeclothes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0