4

 
 
nu ere 4 kilo upp sedan ett par månader. vilket skämt jag e!
 
ätit 2 stora port mat idag, allt mellan typ 21-23 tiden o inte nåt annat mellan det. ja förutom s-free drickor.
min rytm suger apballe med maten.
 
Jag vill:
inte äta
bli smal på ett par månader
fixa mitt hår </3
vara brun
införskaffa mer pengar så ja kan köpa fina saker till både mig o pojkvän
leva på vätska i flera dagar för att sedan börja med lite protenin o  grönsaker mm
träna 5 dar i veckan om inte mer.
bleka mina tänder
förstora min överläpp lite
fransförlängning
vaxa benen
köpa mer kläder som skulle passa om ja vart smal
sluta röka (men inte just nu)
dricka mindre sprit (man blir tjock samt får kass lever ooosv osssv), samt man vill ju inte få alkoholdemens!
ta körkort
köpa en liten söt bil
Vill väga ca 44-47 just nu iaf.
 
Vad jag gör:
äter för mkt
äter på¨fel tider
har inte fast jobb utan 3 st extra, (men de e faktiskt svårt då ja e ny i denns stad)
ligger i soffan då ja e hemma o inte jobbar
 
Plan???
skaffa ett fast jobb så man får samma tider hela tiden o på så vis får bättre mattider o blir hungrig då man skall vara det. då kan ja äta på dessa tider fast mindre.
samt fast jobb = mer pengar o då kan ja fixa en del av de saker i listan som det med skönhet tex o köpa gymkort mm.
men om ja inte får fast på ett tag då? Ja, det e ju nu ja e fast å det känns hopplöst med mina nattrytmer.
måste fundera lite på detta....det ja vet e att ja e för fet mot vad ja skulle kunna vara.
 
ikv annars då? fick fina presenter av killen, så söt. sedan jobbat åså.
o efter mitt stora matintag satte ja mig för at rita, så att ja inte skulle stoppa i mig resten av kylen...
 
puss
 
fick parfymer ;*
 
älskar andras smala ben. de e nog för att mina lår o vader e så breda!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0