Dagens jag...

hejsan.
 
Känner mig som årets julskinka.
 
Detta e bilder på mig taget nu vid 01 inatt.
Samt på dessa e ja inte ens helt avslappnad, utan ja e lite spänd dessutom.
o ändock så ser man fettet välla över.
 
Vill fasta NU! Varför är det så svårt med disciplin för mig?
Läste om nån som gick ner typ 15 kilo på 5 veckor. ja...
om den personen kan det, så kan jag ca 10 kilo på 5 veckor el?
Det kan inte vara omöjligt?
*försöker peppa sig sj*
 
:/
 
Alltså ser ni mina kärlekshandtag o fett mage!!
o tänk er då den avslappnad i en soffa,
som en ihopskrynklad korv blir den då. med massa valkar * 5.
 
Ut o springa kanske...
 
 

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag tycker du är hur fin som helst!
Ja hade varit skit nöjd om jag såg ut som du:)

Svar: Tack det värmer att du inte tycker att jag e tjock :). <3
M

2013-09-09 @ 09:24:41
URL: http://Siridesire.blogg.se
Postat av: zara

du är ju jätte vacker ! förlåt (inget illa menat) men du har en skev bild på vad som är tjockt/smalt ... hoppas du kommer till insikt med att du är fin precis som du är , kram

Svar: Tack men känner mig som en valross. :/.. o vet att det finns större personer men jag åassar inte i denna vilken enligt mig. Kram
M

2013-09-09 @ 14:09:43
Postat av: Natty

Tack så mycket!

2013-09-09 @ 23:45:25
URL: http://blogg.improveme.se/natty
Postat av: Milina

No offence.. Men det låter lite som om du börjar gå över styr, faktiskt. Man behöver inte vara pinnsmal för att vara perfekt. Jag är underviktig och svälte mig själv i 3 år. Mina revben sticker ut, alla mina ben sticker ut och min mage är platt. Men även jag får lite kärlekshandtag när jag sitter ner. Även dom med magrutor får det.
Du är inte mullig längre, du har en normal kropp nu. Din mage är inte alls stor, det där kallas att vara normal.. Men visst, du kanske vill bli mer fit. Tycker dock att det blir överdrift när du fortfarande påstår att du är stor. För det är du inte. Du är långt ifrån stor. och "fettet bara väller över" .. VART väller det över undrar jag?
Bara så tragiskt. Vart är samhället påväg? Sjukt trött på alla kroppsideal.

Svar: Jag har aldrig tyckt om vikter som är så kallat normala. förut ville jag väga ca 80-100 kilo för det var vackert tyckte jag. nu vill jag väga mycket mindre istället. i mitt liv har det var så mycket otäckheter som jag inte kunnat kontrollera. och mat kan jag själv kontrollera utan nån annan. Så jag bara är sån.
M

2013-09-10 @ 00:48:23
URL: http://Milina.blogg.se
Postat av: Milina

Jag menar bara att du inte alls ser stor ut och DU ÄR INTE STOR. Att lägga ut såna bilder, där du inte alls ser stor ut, sen påstå att du har massor med fett.. Det är inte att vara en bra förebild.
Det är din blogg. Men, det hade varit roligare att läsa den om du slutade skriva att du har massor med fett på magen osv och sluta kalla dig stor och istället blogga om att bli FIT och inte smal, när du inte ens är tjock.

Svar: Jodå jag förstår att det e trist att läsa om det. men ja måste skriva vad jag känner. vilket ja inte kan i min vanliga blogg för de som känner mig skulle bli förbannade. så detta e min ventil samt att jag inte strävar efter att vara en förebild, ja skriver bara det som jag känner o det jag känner e just nu fett. min fettprocent e inte låg direkt. men jo visst vill ja vara fit också, men dock rätt myckeet mer smal...
M

2013-09-10 @ 01:45:07
URL: http://Milina.blogg.se
Postat av: Elvira

Jag tycker du är jättefin! :)

2013-09-13 @ 15:37:39
URL: http://chickenshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0