Day One

hejsan, alla glada, ledsna, sura o sött folk.
 
Min första timme utan godis, kakor, chips osv började just. det som får vara socker får komma från frukt, men inte för mycket. ca 2 om dan max.
 
Mat får jag äta, men inte stora port. små port flera ggr får det vara. o om ja inte ätit flera under en dag så får jag inte ä "hetsa" i mig för mycket iaf. då får ja helt enkelt skylla mig själv att ja inte ätit tillräckligt innan.
 
När ja blivit mer van utan sötsaker o snacks så kan ja sedan fortsätta med maten o jobba mer med den.
 
Drack massa vin o cider inatt som var. var bjuden med ett par tjejer på tjejkväll, det var mkt kul.
 
puss
 
Min uppiffade arm, haha, i brist på att visa ansiktet.
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0