fattyburn

tja.
 
stoppat massa mat i min stora mun denna v. Nåja.
 
vill inte känna mig så uppblåst till helgen för ska träffa folk ja inte känner o får inte känna mig fetare än vad ja e. skall försöka med mkf sallad denna vecka.
 
sitter o kikar runt på gym i krokarna. fann ett närmare än vad ja trott fanns. men det kostar dock. o vet inte om ja kan prioritera mina slantar på sådant. måste fundera... annars får ja väl försöka att finna en crosstrainer på blocket som ja kikar på tidigare. :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Har ni sportlife i stan? Då får du gym + solnibg fritt för 249 i månaden :3

Svar: o det vet ja inte. kikat runt på de som e närmast vars ja bor o det var inte Spotlife iaf :(... kanske finns, men i sådana fall ej i krokarna. synd :(
M

2013-09-16 @ 02:48:39
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0