gnaga

 
hejsan. Igårkväll vart det cider, vin och kamben som intag. Altså kött på ben i ugnen med en marinad på. Gott. Nu är jag dock bakis med huvudvärk o mår lite smått illa, men det lägger sig. Nyss åt jag lättfil med fiberflingor till frukost, strödde på en nypa socker biljett jag aldrig brukar göra men jag kände för det nu när jag är bakis för annars skulle jag inte blivit nöjd o ätit en kexchoklad som finns i kylen. Baby har gjort nån slags rutin på att det alltid finns hemma verkar det som, samt en av mina andra favoritgodisar. Why :(... men iaf, ikväll får vi ut till ett hus vid fina miljöer, natur<3.. eventuellt basta. Så blir det grilla o jag tänkte ta med kräftor, har inte ätit det i år, nam nam. Puss o kram. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0