lagom!

tjaaaa
 
Idag har jag ätit så där laaagomt, enligt min mage. Det känns bra. Lite träning på denna dag så skulle det kännts toppen.
 
Men iaf tatt en promenix innan detta. :)
 
Frukost/lunch:
  • 2 tunna rostbiffskivor med olika grönsaker o salladsost o sås på. En liten tallrik :)
  • 2 hårda bröd med smör o ost
osten tar jag för den e god samt gör mig mätt en bra stund.
 
Mellis:
  • fruksallad på en liten banan o en clementin
  • massa Loka, te o vatten med citron
o sedan till "middag" kan det bli lite till av rostbiffsalladen. :)
 
Så skönt att ja inte åt massa mos, pasta osv. 
 
undra när jag ska våga väga mig igen. mina senaste siffror gjorde mig inte glad... men ska försöka om ett par dagar. :)
 
Bilder på fin frukt e så vackert :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0