MyLove, lite mer privat...

Min fina kille, så jag älskar honom.
 
Det e dock lite rörigt just nu. Småtjaffs som blir jobbigt. Det e mycket för att ja e nyinflyttad o e van att kunna göra saker med kompisar hyfsat ofta, ta en drink då o då, shoppa eller bara möta upp dem o snacka lite skit osv...
 
men nu finns inte dom nära o då e det killen ja e med bara. det e kul såklart, men han jobbar mycket o vill då också vila mycket då det finns ledighet.
 
o visst gör vi saker, men ibland känns det som att ja tvingar med han på vissa saker som han kanske inte vill. o tycker inte om att planera, så om ja vill åka nånstans på lörd så kan vi inte planera detta, det e trist :(..
det får ja isådanafall veta nån timme innan oftast om vi skall åka eller ej. o då har ju mitt humör redan sjunkits. ja vill ju veta om ja ska fixa mig, om ja ska raka benen om ja ska ha klänning, om ja ska färga håret med meraaaa...
o så vill ja ha nåt att se fram emot ... nåt kul liksom. o det behöver ju inte vara värsta grejen för att ja ska bli glad, det kan vara gå på loppis, åka o ta en mys fika, åka ner på södermalm eller till centrum o ta nån cider, åka o kika i butiker o i butikerna kan ja handla en sak för 50 kr o tycka det e superkul...
 
men de e supermys att vara hemma o mysa med en fin middag, också, såklart... men ibland vill ja bara uuut.
 
inte så kul att göra dessa saker ensam bara. Nåja. älskar honom massooor, min fina fina pojkvän.
 
Jag o min kärlek, som jag skulle gå över eld för.♥
 
 
 
 
.

Kommentarer
Postat av: siri

gud du låter ju lite som jag!
Älskar loppisar och mysfikor, medan min pojkvän mest är trött och vill ta det lugnt hemma ;)

Vi brukar deala lite härhemma, han gillar MMA och kollar gärna på såna galor på internet. Jag hatar verkligen det. Men jag brukar kika med honom ibland, och googlar lite innan och har lite koll på vilka det är som ska gå matcher osv. Det gör honom väldigt glad vet jag. Och rätt som det är kommer han en fredag eftermiddag och frågar om jag vill iväg på nån loppis, eller åka och shoppa :)
Finns det något sådant som din pojkvän gillar att göra?

Och precis som din kille, har min också fullt med tatueringar:)

Har du några tatueringar själv?
kram!

Svar: Haha. Spännande! Jag brukar försöka kika typ på fotbollsmatcher på tv när det är åsånt. Jag vet inte om han gillar samma saker som jag direkt men han tycker om att göra mig glad så han försöker iaf. . Tatueeingar? Hehe han har massooor av det o piercingar medan jag inte har en enda tatto; )..endast ett hål i naveln haha. Kom till sthlm o kika loppisar; ) hehe kram
M

2013-09-12 @ 10:26:29
URL: http://siridesire.blogg.se
Postat av: Emelie

Ja, det gjorde jag :)

2013-09-15 @ 14:12:36
URL: http://www.ayeartogo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0