Natt rycket!

Todelo.
 
Satt o läste en bra träningsblogg o fick ett litet ryck så här mitt i natten. drog på mig ett tränings set o knatade ut i duggregnet i mörkret.
Tog mig en liten tur som vart en bit powerwalk o resterande mysjogg.
Det kändes som att mina ben ville knata på en bra mycket längre bit, men inte mitt flås.
Men det var så skönt, även om det bara var en kortare bit.Men så nice med bra musik o bara ett fåtal bilar ute.
 
Sedan efterråt tog ja med vovvarna på en PW också. Ja så gott som det går eftersom att de måste stanna o kissa också såklart :).
 
Så 2 kortisar vart det inatt iaf o min kropp sade tack. :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Gud vad hurtig du är haha <3

Svar: kändes iaf bra trots korta sträckor. så tänkte att om det var så enkelt så kan ja fixa flera sådana turer. bara jag inte pressar mig med att gå för långt varje gång för då tröttnar jag :D <3
M

2013-09-16 @ 02:43:03
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0