Skräpmat och skräpkropp

Hejsan.
 
Jag är fortfarande inne i min flyttbubbla samt äta massa mat bubbla. Så ingen update här inte, typ ;).
 
Längtar inte efter att flytta från pojkvän, jag är så ledsen just nu. (även om vi har våra dispyter och skilda meningar osv) så kommer jag sakna mitt hjärta massor.
 
Men jag längtar tills lite struktur som jag hoppas att jag kan få med det nya arbetet. Rörligt arbete hela dagarna, bra kost så jag klarar jobbet (är as sugen på att äta väldigt lite men det blir inte bra antar jag).
Och så träning på det.
Fattar inte hur jag ska orka arbeta massa timmar när jag vant mig med timjobb ca 10h/v. hahhaah åååh fyfan.
Hoppas på att komma in i det efter någon månad och att jag kan gå ner ca 657489 kilogram.
 
kram på er så länge/
pizzaflodhästen
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: siri

Sv: Ja! Det hade varit nått, att byxorna trillar av :-)

Önskar dig lycka till med allt, hoppas det känns bättre snart med pojkvännen :/
kram

Svar: =)tack o kram! hihi
Sceletorya

2014-04-08 @ 08:17:35
URL: http://siridesire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0