skulle vart smal nu

Hejsan.
 
Vid det här laget skulle jag vara smal. Enligt mig själv.
Jag är dock överviktig (enligt min spegelbild). Vågen kan jag inte ställa mig på för att jag vet ungefär vad den står på och jag mår dåligt över det.
 
Men nu skulle jag vara mindre och tunnare, men inte fan är jag det. Har så mycket annat i hjärnan som gör att jag inte har lust att tänka på kalorier mm.
 
Men nu har jag bott i nya bostaden och staden ett tag. Jag har packat upp rätt mycket och börjar snart att jobba. det är då jag hoppas på mer rutiner, nästa vecka. Måste ta tag i detta nu. :)
 
Vill blogga mer också, det är roligt. Så hoppas lusten kommer när jag börjar gå ner i vikt igen och får en glöd.
Ska försöka få med någon på en promenad, men jag bor så himla avsides, haha.
Annars får jag väl pallra mig ut ensam. Men kände för att vara social på promenad idag och snacka skit samtidigt.
 
kram på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Kan du inte visa nya lägenheten?

Svar: Mjae vill ha denna blogg rätt anonym så de som känner mig vet hur mina saker ser ut åså. Men jag bor i en söt villa lite mer på landet än i stan, rätt mysigt.
Sceletorya

2014-04-18 @ 18:07:11
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: siri

Sv: Ja, knepigt är nog rätt ord. jag har pratat mer med honom idag och försökt förstå honom.
Har väl missuppfattad honom lite.

När vi nu har haft det bra i det sista så har han svårt att släppa det dåliga, alltså tiden när det var dåligt. Pga allt det dåliga och alla bråk så funderar han, men gjorde klart för mig att han
jobbar på att det ska bli bättre och att han VILL att det ska vara bra.

Jag har väl tänkt nu i 2 dygn att han står någonstans mittemellan och att jag "väntar". Men riktigt så var det väl inte. Jag får acceptera att han vacklar ibland, jag har ju själv gjort det ett flertal gånger och jag är inte sen med att då säga det till honom.

Vi har umgåtts hela tiden nu sen han släppte bomben och det känns faktiskt bättre, vi skrattar mycket, även om jag ibland kommer på mig själv med vad han har sagt..

Hoppas du har haft en fin påsk!
saknar dina inlägg :)

kram!

2014-04-19 @ 21:41:19
URL: http://siridesire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0