02:30

Hejsan små rumpnissar.
 
ca 02:30 vart det hårt bröd med makrill och ägg.
 
nu vill jag äta typ pizza, sushi el cheeseburgare.
fattar inte att jag är hungrig ca 22 timmar/dygn. 
Något fel är det väl.
 
i morgon är det ledighet som gäller, inte för att jag jobbar mycket alls, men skönt ändå. Inga planer förutom att sova är min tanke. 
 
 Fördriver tid. Kikar runt på diverse 70-tals prylar, 1600-tals prylar och annat skoj. Jag får mina ryck med olika saker som jag gillar. Om jag hade ett stort hus skulle det se rätt sjukt ut tror jag med en salig blandning. Gillar både väldigt gamla saker, väldigt nya saker, rosa, vitt, bohemiskt, färgbomber, skumma prylar,
Att det ska se dyrt ut, att det ska se fattigt ut osv Mm mm, haha. Dessa bilder är då vilket ni ser inte från det nyare  O rika slaget.ä
 
fina burkar
 
Skulle vilja ha ett sånt gammalt rum. Fast mer fult, haha. Älskar gamla kungar som sitter o glor på väggen, det är skumt o mysigt på nåt vis. Där skulle jag ställa min gamla trähäst jag har från gammelmorfar, min guldspegel från gammelmormor och gamla fotografier, en portfölj jag har mm. plus en bokhylla med böcker från äldre tider. :)
 
Och detta e enbart gulligt tycker jag, mys :)
 
Gammal farmor känsla med välbehagsfeeling
 
Wiiih. Vill ha!
 
Älskar denna mörkgröna färg på glas samt muggar
 
 
Ok inte det vackraste att skåda, men känns inbonat tycker jag. 
 
 
Sen som sagt är jag väldigt flashig samtidigt och gillar det nya. Men det skall vara något man "blir kär i".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0