Äcklig

Hejsan sötkorvar.
 
helgen är förbi och jag känner mig fet. Ni vet fet som ända in i huden, in i ådrorna och skallen. Blä. 
Jag har under helgen ätit mestadels husmanskost bestående av pasta, köttfärs, köttbullar. Potatis o panerad fisk. Samt avslutat det hela med en halv pizza,. Orkar inte med att jag äter så mycket mat. Iaf så pass mycket att jag inte går ner i viktm snarare upp om något.
har även spätt ut all denna kost med alkohol & lite godis. Nice huh? 
Uuuuh...
 
varje vecka får jag säga till mig själv samma saker om och om igen, vissa dagar går och de flesta inte. Inte som jag vill iaf.
 
tror att denna natt kommer till att spenderas framför matdokumentärer/viktprogram osv. 
 
Hoppas nästa inlägg kommer att kännas bättre.
 
bilder på nåt mer kul. Vill shoppa.
de första två är från have2have. De sista från nån utländsk sida.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

oj, kan du gå i såna haha?

2014-02-03 @ 00:12:48
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0