Ciaoooo

Häj!
 
beslöt mig för att inte äta i morse som jag brukar göra när killen kommer hem. La mig lite innan istället, var trött och inte sugen på att äta. 
 
Så det vart fasta i 24 timmar men nu har jag iaf ätit hittills idag:
  • En bit hönökaksbröd med lite smör, ost, skinka o grönsaker .
  • 2 små pannbiffar med lite gräddsås och 2/3 dl (okokta) makaroner + lite grönsaker.
noll koll på kalorierna här dock. Stog iaf att makaronerna var ca 356 kcal / 100 och jag tog lite mindre så kanske 300 för dom då iaf. Resten ingen aning.
 
kommer äta någonting mer senare anar jag, ska vara uppe ett par timmar skulle jag tro. 
 
Nu - kolla rysk fängelsedokumentär, ungefär det trevligaste jag vet att kolla på, alltså dokumentärer samt filmer om sjukt störda Människor. Intressant tycker jag. Jag gillar det mest när jag själv känner mig kass.
 
Dagens träning - ca 25 min PW. Endast pga det vart bråk på bussen hem från arbetet så det skulle ringas vakter osv. Så hoppade av och gick fort ist, lika bra. 
 
Puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0