Helgen

Tja alla blåbärsplättar.
 
fredags ~ 2000 kcal
lördags ~ 200 kcal mat plus massa alkohol
söndags ~ 1000 kcal
 
i dag, måndag har jag ätit hemmagjorda pannbiffar, gräddsås och två små potatisar.
chiabatta med smör, ost och skinka. 
Ingen aning om kalorierna.
 
jobbat ikväll och inatt som var då höll jag på och rensa garderober, städa osv flera timmar. 
 
i lördags var vi på konsert och restaurang.
Det var på den jag åt lite kalorier, en tapasrätt som var en miniatyr laxbit och nån grönsak bara. 
Efter konserten var vi ut en stund på ett ställe också.
skoj skoj, :)
 
Känner mig i vanlig ordning fet spec efter en helg, därav mindre update. Inte kul att skriva när jag känner att jag ätit för mycket. 
 
puss!
 
Ps inte jag. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

döööööööööör vilken stor skillnad på den tiden<!

Svar: Ja det var en riktigt grym tjej!
Sceletorya

2014-02-11 @ 01:27:54
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0