Helgskoj

Hejsan. 
 
Idag vart maten inte bättre med dock god enligt mig. Först en baguette med räkröra o pressad citron över. Typ mitt favoritmål men ack så mycket kalorier ;). Middagen fick bestå av biff i panengcurry och ris. Mums! 
 
har även vart och handla lite prylar samt fick 3 klädesplagg av pojkvännen. :). Ska använda en i helgen, en fin klänning! 
 
För nu om ett par timmar tar jag en helhelg i min hemstad för att träffa massa trevligt folk. Kommer bli mysigt och roligt. Så natten har spenderats med ett försök till att färga utväxten samt att packa. Jag är dålig på att packa lite och smart. Tog inte med mycket kläder alls men ändå vart det massa packning! 
 
hoppas alla sötnosar har det bra!
hörs sen! ;*
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Hoppas du får en superfin helg vännen! <3

Svar: tack, det samma! ^^<3
Sceletorya

2014-02-28 @ 03:03:30
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0