I en mörk skog

Hej små polkagrisar.
 
kvällen bestod av jobb ett par timmar. Var riktig effektiv både igår och i dag. Känns bra på ett sätt men värdelöst på ett annat pga vissa inte anstränger sig lika mycket. 
 
Andra tankar i dag
  1. ska träffa en person på onsdag, känner mig tjock och vill gömma mig
  2. skulle vilja ha pengar, massor av dom
  3. sugen på att gå i skogen i natt, tror dock inte den idén är så god
  4. vill bada bubbelbad och lösa korsord med ett kallt glas av något gott med is
  5. känner mig störd när jag spänner hela kroppen och blir irriterad när jag hör vissa ljud, som "smask ljud"
  6.  vem är jag, vad är vi och vem bestämmer det?
dagens intag
  • mjuka mackor med smör och ost. 
  • Ägg
  • pytt i panna
åt en del av det i morse 
kl 06
och nästa del ikväll 
kl 22
 
herrråheeeej, ps kollar allt för ofta på vackra skor när jag har trist. :p
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

vad jobbar du med? :)

2014-02-04 @ 01:36:54
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0