Maten

Hej.
 
åt tillslut mat iaf. Så har idag ätit:
  • En port ärtsoppa i min lilla hjärtskål
  • 2 hårda bröd med skinka och lite ost o gurka
  • 2 ägg
druckit te och treo, mitt huvud är inte så bra. Kommer från nacken samtidigt som jag inte mår bra plus känner mig lite sjuk. Fick lite nackmassage av killen men det hjälpte tyvärr inte, 
ska försöka mjuka upp kroppen i en varm dusch sen och bara ligga i soffan.
men om jag känner mig själv så kommer jag börja städa och rensa för att slippa ångesten lite iaf.
 
Kram på er fina människor
 
Min favoritbild
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Hoppas du mår bättre snart!

2014-02-14 @ 11:58:07
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0