Pust

Jag har ätit för mycket idag än en gång. Hate myself. 
  • Köttbullar och en halv dl makaroner plus lite grönsaker
  •  1 hård macka o en mjuk, med ost o skinka
  • 2 ägg
  • 6 bitar av en marabouchoklad
:((
ändå skulle jag nu kunna trycka i mig mera. 
 
Och fortfarande inte bra med mig och pojkvän. Vi pratar typ inte. Eller om han ens anser att vi är tillsammans? Han gjorde trots allt slut, inte har han sagt förlåt heller. Han sa ändå inte så kul saker som tex: att jag är anorektiker (wtf), att jag borde "dra hem", att jag borde söka hjälp (sa det inte på fint sätt utan spydigt), att jag är slöseri med tid och att han gör slut.  
 
Jag anser inte att jag själv sa nåt speciellt dumt så jag har inte nåt att säga förlåt till. Möjligen då att jag vart sur över att vi inte åkte iväg till en affär vi kanske skulle till. Men det var väl det enda I princip. Samt att jag  fråga om han var dum i huvet när jag fick höra att jag var anorektiker. 
 
Jag vet inte varför han inte vill be om ursäkt. Det är väl något mer som jag gjort som jag inte tänkt på. Jag vet att jag är rätt jobbig med vissa saker men det är mestadels att jag vill göra saker med honom eftersom jag typ inte har vänner här. Och han orkar inte alltid det eftersom han jobbar. Men då blir det bråk om det och  blir det förstorat. Samt att det är jobbigt med mig för jag har tvångstankar och svåra fobier vilket resulterar i en begränsning för oss båda. Men förstår fortfarande inte de elaka orden för den sakens skull. Jag kan åtminstone inte rå för mina fobier mm. 
Och nej, han vet inte vad en anorektiker är uppenbarligen. 
 
Suck. Och detta i samband med andra saker i mitt liv just nu som inte alls är kul. Känner mig bara ledsen. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jag

den där killen verkar inte vara direkt bra för dig... man ska inte lägga tid på folk som inte får en att må bra.
<3

Svar: Han är fin o bra men blir så mycket missförstånd o annat tjafs mm. Vi får se vad tiden utvisar. Tack o kram för omtanken <3
Sceletorya

2014-02-18 @ 13:53:40
URL: http://viglider.blogg.se
Postat av: Anonym

Anorexi menade jag, då hade jag rätt bryr mig ju om DIG !! har vara svårt m ord trådde det va det d hette mvh tussen.

2014-08-09 @ 23:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0