Tisd natt

Hejsan.
 
i skrivande stund, 03 tiden på natten. Vaken i vanlig ordning som ni vet. 
Den där kebabrullen satt sig där den inte ska om man säger, haha Fyfan vad kass jag är alltså. Som vanligt. 
 
Jobbat måndag o tisd kväll. Gick bra men man blir tumligi huvudet av det där jobbet. Nåja. 
 
Om ett par timmar, närmare sagt strax efter kl 07 på morgonen har jag en "PW och frukostbuffé dejt" med vän. Vi ska ta en runda först här i krokarna sedan ska vi testa ett frukostställe. Blir bra. Önskar solen kan kika fram då eftersom jag aldrig ser den. 
 
Pojkvän ville prata lite imorse, jag hade dock somnat då så han väckte mig så jag var för trött för att få fram några vettiga ord just då. Han är en fin kille, men det blir ofta missförstånd för vi tänker mkt olika på en del saker. Men gillar fortfarande inte allt han sa, boh :'(
 
nu ska jag nog surfa, kanske lyssna på skön musik o tända ljus el så. 
 
Cute
 
 
 

Kommentarer
Postat av: En flicka som är stark

finaste bilderna! Speciellt den första!

Svar: Ja hiih ^^
Sceletorya

2014-02-19 @ 08:53:28
URL: http://enflickasomarstark.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0