Vårigt

Hej små tussilagon!
 
snart är den här, den där fina saken som kallas vår. Så himla fantastisk årstid då jag är en av alla som älskar färg och ljus!
Att vandra omkring en vårkväll då det nyligen regnat så det luktar blöt asfalt blandat med blommor är ju helt underbart. 
När jag hör den första gräsklipparen eller hör att fåglarna börjar kvittra vårsånger blir jag så happy (^___^).
sedan, att få luta sig mot en solvarm vägg utomhus med endast linne och koftan på samt en kopp rykande specialkaffe/the och bara lyssna på tystnad och andas fräsch luft är så skönt.
och så massa blooommooor, -wiiiiih.
 
~längtar~
 
 
 
Ooh sådan god doft det kommer från liljekonvaljer. Och syrener :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Nu började jag längta om möjligt ännu mer till våren, haha. Åh snart är den hääär!

Svar: Iihiii ^___^
Sceletorya

2014-02-26 @ 03:36:45
URL: http://bulldozer.blogg.se/
Postat av: Daniella 🌙

det var vår idag!!! satt ute i kjol. underbat.

Svar: Weyy!
Sceletorya

2014-02-26 @ 05:12:26
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0