Wääääh

Hmmm.
 
OS på tv. Så.jävla.tråkigt. När man kan vara ute o göra annat, typ umgås. saknar mina vänner i min hemstad. Kan direkt inte gå ut själv.eller jo men vad fan liksom. 
 
Booooored
 
Allahjärtans dag igår då? Vi gick in i en affär o pojkvän köpteen ros " bara för att" antar jag, när jag var med.
tycker det är trist när alla mina killar vetat att jag blir glad av uppvaktning o dom inte verkar vilja göra nåt. 
Sen läser man runt omkring typ att: "vi tog en lunch på ett slott, där fick jagen fin gåva, sedan skulle jag klä mig fint o han överraskade med mysig restaurang, kom hem och rosenblad i lägenhet plus massage".... Ah typ sånt. 
 
Hmm. o jag som skulle blivit glad av ett litet paket iaf, kan vara en rosa tandborte el vad fan som helst bara detären överraskning plus nånting som visar lite engagemang, att man vill värna om förhållandet liksom. 
 
Min ex gav mig kaktusar en gång...kaktusar, med taggar! Fyfan. Hatade han mig el?
 
Min kille nu vill hellre visa uppskattning alla olika dagar, säger han... Hm. Aja.
 
Nu ska jag kolla på kuk OS. Skulle vilja ut o springa hellre men är för dålig. 
Åt nyss två hårda bröd med skinka o gurka. Inget smör.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0