6 januari mat mm

Hejsan!
 
dagens träning:
 
♥ Prom till gym
♥ crosstrainer 45 min
♥ Prom hem
♥ Stretch
 
blir ev lite promenad o övningar senare med hemma men får se. Men detta vart:
 
630 kalorier minus
 
dagens mat hittills har jag fotat med killens padda. Så här är den:
 
Fibergröt med kanel, stevia, 2 skivade jordgubbar och minimjölk,
 
Där under är sallad från igår. Sen ville jag äta nåt varmt till så jag stekte zuccini, champinjoner och lök samt ett ägg och keso till. Detta äter jag nu med lite pauser. 
 
Sedan blir det nåt mer enkelt kvällsmål till tror jag, 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Åh kul med bildee :D

Svar: :))
Sceletorya

2014-01-08 @ 05:06:58
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0