Dagens inhandling, mat och träning.

Hejsan kluttar!
 
önskemål om vad jag handlade för mat idag så listan kommer här:
 
frukt o grönt:
  • Isbergssallad, tomater, gurka, röd lök, paprika, champinjoner på burk, majskorn.
  • 2 bananer, 1 apelsin, 2 äpplen
  • färska hallon och jordgubbar
  • 2 st avocado
mejerier:
  • Lättkvarg 2 små från ica. 0,1%
  • ica basics cottagesheese, typ 0,3% tror jag det var (brukar inte tycka om men denna var god för tror det var lite yoghurt i), rekomenderas!
  • Minimjölk
protein:
  • Ägg
  • tonfiski vatten
  • räkor
  • crabsticks
  • rökt skinka
övrigt:
  • Funlight (att dricka el i kvargen)
  • köttsoppa (lite kalorier o rätt gott)
  • sambal oelek
  • balsamico till sallad mm. 
Det var typ allt tror jag.
Sedan finns det varma koppen, proteinpulver, makrill i tomat, hårt bröd mm hemma. 
 
har hittills idag ätit en hemmagjord sallad med räkor, crabsticks, ägg, keso, avocado mm. Rätt kalorifylld men bättre än det jag ätit senaste veckorna o jag vill inte riskera att bli ashungrig. Sedan blir det typ kvarg o bär o kanske en hård macka med keso o skinka typ. 
 
Dagens träning:
  • prom till gym
  • crosstrainer 1 timme och 5 minuter
  • styrka ca 20 min
  • knata runt i affären
  • prom tillbaka
  • stretch
det vart 1027 kalorier minus på träningen. Gött :)
 
mycket roligare att skriva när det gått bra känner jag!
 
puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0