Fredagens ätbart

HejsanHejsan. 
 
I fredags:
  • 3st delikatesshårdbröd med ost, gurka o lite smör på en. Tomat. 
  • Kesella naturell 10 % liten halv skål med funlight i. Var så fet så smakade såååå gott. 
  • högrevslåda, kan man säga.- Högrev, squash, champinjoner, en skvätt grädde, rivna morötter och kryddor. Sjukt gott. Jag åt två smååå såna portioner som jag dessutom plattade ut så det såg mer ut. Till detta åt jag  tomat, gurka, en klick kesella 1 och en halv delikatesshårdbröd med philadelphia 3% på.
i maten var allt bra kalorimässigt förutom lite grädde. Men slapp dock undan vad han egentligen ville ha i, lasagneplattor och ost så det skippade vi. :)
 
sedan drack jag vin och cider på kvällen. Spydde lite sen också...... Hm. Nåja
 
idag är det soffläge och min kille e sur på mig. Jag tyckte jag försökte bli sams igår men hjälpte tydligen inte. Fan vad drygt detta är. Ont i magen delux....... :( ledsen
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0